dinsdag 22 augustus 2017

Stars/Sterren

Hallo allemaal,

Vanadvond gaat er weer een nieuwe challenge van start bij  The Inky Chicks.
Opdracht van deze challenge is: Stars/sterren.

Dit is mijn creatie voor deze keer:


Als basis van de Tagkaart heb ik een stans van CreaLies gebruikt. Het desing papier wat ik gebruikte is van Maja Design. Het stempeltje is van Teddy Bo is ingekleurd met faber Castell potloden.
De ster bovenin is gemaakt met een DooHickey van Magnolia.

De challenge loopt tot en met vrijdag 8 spetember. Sponsor van de challenge is:

 

Tot de volgende keer!

Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart!...Mooi in deze kleuren en een hele leuke stempel heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie uitwerking. Gaaf die ster op top van de tag. Heel lief in die kleur blauw en met dat mooie Maia papier. De stempel heb je mooi ingekleurd Jacqueline. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje en heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!