zondag 20 augustus 2017

it's your birthday!


Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij de Egel van start.
Opdracht voor deze keer is : Boerderij


Dit is mijn voorbeeld kaartje voor deze keer:


Het basiskaartje is gemaakt met een stans van Crealies. 
De stempeltjes zijn van MFT en zijn ingekleurd met Faber Castell potloden.


De prijs voor deze keer is deze geweldige stempelplatform van Tim Holtz.
foto van Erica Heidebloempjuh. 
De challenge loopt tot 19 september.


Tot de volgende keer

Groetjes van 

SJAKKIE

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik moet iedere keer lachen als ik dat rennende varkentje zie met z'n bloemetjes. Een hele leuke en lieve kaart Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Jacqueline!
    Bedankt voor de mooie verjaardagskaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met de biggetjes leuke thema .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!