maandag 20 februari 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een neiwue challenge bij de Egel.
Deze keer is de opdracht maak een Bingo-kaart (zie hieronder)

foto van Erica Heidebloempjuh.

Dit is mijn DT-kaartje geworden, ik heb gekozen voor horizontale onderste lijn:  paperclip, ster en doliy:

 Ik hang zelf mijn kerstkaartjes altijd op, dus ik heb dit keer voor een hanger gekozen.
De basiskaart is gemaakt met een mal van Dutch Dobadoo. Het stempeltje van Mo Manning is ingekleurd met Copics. Het design-papier wat is heb gebruikt is van My Minds Eye.

De challenge loopt tot 4 maart.
Dit is de prijs die je kunt winnen.

foto van Erica Heidebloempjuh.



Tot morgen, want dan gaat er een nieuwe challenge bij the Inky Chicks van start.

Groetjes van 
SJAKKIE

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kersthanger Jacqueline!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is erg leuk!! Mooie kleuren ook! En inderdaad handig om er een hanger van te maken, ik hang ze zelf ook altijd op!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!