dinsdag 21 februari 2017

Big Hugs

Hallo allemaal,

Zoals ik gisteren al zei, vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge
De opdracht voor deze challenge is: HAPPY BIRTHDAY

 Dit is mijn voorbeeldkaartje voor deze challenge:


De basiskaart is gemaakt met een stans van KreaLies. Het stempeltje van Whimsy is ingekleurd met Faber Catell potloden. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Stamin Up.


 De challenge loopt tot vrijdag 10 maart.
 
Sponsor van deze challenge is:

 


Gisteren is er ook een nieuwe challenge bij de Egel van start gegaan.
Kijk hiervoor naar het blogbericht hiervoor.

Tot de volgende keer.
Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met die lieve afbeelding erop Jacqueline. Mooi ingekleurd en heel veel mooie laagjes om te bewonderen :)
    Het blijft een sterke combi zwart-wit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart ,mooie kleurtjes en de stempel vind ik supermooi. Ook heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, lieve digi en een schitterende kleurencombinatie. Je kersthanger is ook mooi geworden, wat een leuk model en ook al zo'n leuke digi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!