maandag 7 april 2014

Liefs

Hallo allemaal,

Dit bericht wilde ik zaterdag al plaatsen, maar na 2 dagen stempelbeurs kwam het er gewoon niet van.
Dus dan maar iets later dan gepland:


Dit kaartje heb ik 2 weken geleden gemaakt tijdens een workshop van Gretha Bakker.
Het design-papier is van Maja Design. Het stempeltje van Bestie is ingekleurd met Distress inkt. De stansen die zijn gebruikt zijn van Noor Design. 

Afgelopen 2 dagen heb ik Thea geholpen op de stempelbeurs in Nijkerk, het was weer erg leuk. Ik ben weer een hoop bekenden tegengekomen, wat altijd heel leuk is.

Komende tijd heb ik (gelukkig) meer tijd over om te freubelen, dus ik beloof wat vaker een berichtje te plaatsen en om jullie blogs te bezoeken.


Tot de volgende keer!
SJAKKIE

15 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart weer Jaqueline.
    Prachtig ingekleurd en heel erg mooi papier en mooie details gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje....mooi ingekleurd en ik vind de combi kleur/kraft erg leuk.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooi ingekleurd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk kaartje en ook heel mooi gekleurd
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldig kaartje heb je weer gemaakt!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Práchtig Jacqueline, echt heel mooi gemaakt. Wat heerlijk dat je de komende tijd meer kunt knutselen, lekker genieten!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    prachtige kaart weer .
    zal vast een vermoeiend weekend zijn geweest maar ook wel leuk denk ik .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je wat meer tijd krijgt en weer lekker aan de hobby kunt. Dit is in ieder geval een mooie kaart geworden, leuk plaatje en de zachte tintjes vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, mooi ingekleurd hoor!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooie kaart, en ook super gekleurd ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauwww wat een mooie kaart Jacqueline en wat een schitterend kleurwerk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superlief kaartje!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gekleurd in die zachte lila tinten, heel mooi kaartje met veel details om naar te kijken. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!