vrijdag 25 april 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Dit weekend gaat er weer een nieuwe challenge bij EHI van start. 
De opdracht is maak een lente kaartje.

Ik heb ook eens een boxkaart gemaakt, een heel leuk project om te maken,
dit is het resultaat:


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny. Het stempeltje is van BildMalarna en is ingekleurd met Faber Castell potloden. Verder heb ik stansen gebruikt van Magnolia, het gras is gemaakt met een pons van Martha Steward en de vlinders heb ik uit het mooie designpapier geknipt.

Dit was het weer voor deze keer, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.


Groetjes van
SJAKKIE

16 opmerkingen:

  1. Superlief!!
    Ook voor jouw een fijn weekend!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldiggggg....wat is dit gaaf geworden!
    Fijne koningsdag en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig, Jacqueline, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat prachtig!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie card in a box! lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, wat een prachtige kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om te maken hè Jaqueline,
    jouw uitvoering is ook prachtig!!!!
    Heel mooi in die zachte tinten.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je op mijn blog bent geweest, dank voor je reactie!
    Jouw 'voorjaarskaart' is in één woord: GEWELDIG!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super Sjakkie!!! Geweldig!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een beauty!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie nu op veel blogs Boxkaarten langskomen. geweldig mooi vind ik ze. De jouwe is ook helemaal supermooi!!! Prachtig met al die mooie bloemen en vlinders. Je kunt er lekker veel in en op kwijt, ook echt iets voor mij....hahahha!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige boxkaart Jaqueline, schitterende kleurtjes, vlinders en bloemen, idd echt voorjaar.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende box kaart, de
    vrolijkheid springt er van af, echt
    heel erg mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!