dinsdag 5 mei 2020

Happy Birthday!

Hallo allemaal,


Op deze feestelijke dag gaat er weer een nieuwe challenge bij de Egel van start.
Opdracht voor deze keer is: maak een kaart met onderstaande sketch. 
Let op, het moet dus een ronde kaart worden!
 

 

Dit is mijn kaart voor deze keer:

 Het design-papier wat ik gebruikte is van Doodle Bug. 
Het stempeltje van Polka Doodles heb ik ingekleurd met Copics.



Deze challenge loopt tot en met dinsdag 19 mei.
Dit is de prijs die je er mee kunt verdienen.

Dit was het voor deze keer!

Groetjes van 

Sjakkie!

1 opmerking:

  1. Het is een dotje met dat leuke meisje erop Jaqueline, lekker feestelijk door de fleurige kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!