vrijdag 5 april 2019

JIJ!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe chalenge bij de Egel.
De opdracht is een: starbust kaart.
Een uitleg hiervoor is hier te vinden.
 

Dit mijn voorbeeld kaartje geworden:

De stans, JIJ, is van Marianne Design. 
Verder gebruikte ik 2 verschillende kleuren designpapier, 
die ik in dezelfde stroken heb gesneden en daarna op de kaart heb gelijmd.

Deze challenge loopt tot 20 april.
Je kunt er deze leuke stansjes van Marianne Design mee winnen:



Tot de volgende keer.
Groetejs van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Wauw!
    Erg leuk kaartje!
    Mooi met de tekst erop.
    Heel leuk gedaan!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave starbust kaart heb je gemaakt. Ook prachtig dat je de JIJ-stans erbij hebt gebruikt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi deze starbustkaart met als aandachtspunt die grote "JIJ". Hier is echt de jarige het middelpunt ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!