woensdag 20 februari 2019

Happy Birthday

Hallo allemaal,


Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Egel.
Opdracht voor deze keer is gebruik een papieren zak.

Dit is mijn voorbeeld voor deze opdracht:

Ik heb als basis een wit cadeau zakje gebruikt. Het stempelafdrukje van Polka Doodles heb ik ingekleurd met potloden van Faber Castel icm. Luminance potloden van C'arne dache.

Deze opdracht loopt tot 4 maart.
Dit is de prijs die je ermee kunt verdienen:


Dit was het weer voor deze keer.

Groetjes van

SJAKKIE

1 opmerking:

  1. Het is een plaatje Jacqueline. Ik denk dat een meisje dat 14 wordt hier blij mee gaat zijn. Mooie kleurtjes vind ik het :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!