dinsdag 20 november 2018

Merry Christmas!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij de Egel van start.
Thema voor deze keer is:

Kerst en gebruik een sneeuwpop


Dit is mijn voorbeeldkaartje 

 De stempel van Whipper Snapper is ingekleurd met polychromos potloden van Faber Castell. Voor de basiskaart heb ik een stans van CreaLies gebruikt.

Deze challenge loopt tot en met dinsdag 4 december en dit is de prijs die je ermee kan winnen:

 


Tot de volgende keer!
Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie en leuke winterse kaart Jacqueline. Mooi zo monochroom gekleurd in die prachtige kleur. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!