dinsdag 30 oktober 2018

Trick or Treat

Hallo allemaal,

Vanavond gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Ally's Angels.
Thema voor deze challenge is: gebruik een tag.

Dit is mijn creatie voor de challenge:

Ik gebruikte als basis voor de tag een stans van CreaLies. De stempeltjes van Magnolia zijn ingekleurd met proloden van Faber Castell in combinatie met Carandache potloden.
De web-doily is van Stampin Up.

Achter de tag heb ik een zakje met snoepjes geplakt. Speciaal gemaakt voor de dochter van een vriendin, die helemaal weg is van Halloween.


Deze challenge loopt tot vrijdag 16 november.
Dit is de prijs de prijs:

 

 Tot de volgende keer.

Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Een hele gave tag Jacqueline. Wat een leuke vleermuisjes en die web-doily is ook gaaf. De dochter van je vriendin zal er wel blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this tag Jacqueline!! Your Tilda is just too darn cute...fabulous Halloween design!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag Jaqueline!....hou helemaal niet van Halloween maar jou kaartje vind ik toch wel heel erg mooi. Daar ga je iemand vast heel blij mee maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!