donderdag 20 september 2018

Welcome on your new home!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er een nieuwe challege van start bij de Egel.
Thema voor deze keer is : een nieuw begin.

Ik maakte voor deze keer een eenvoudig kaartje voor een nieuwe woning:



Voor deze kaart gebruikte ik een stans van Sizzix en een een stempel van Stampin up.
De donker paarse bloemetje zijn daarna nog uitgestanst en in 3d opgeplakt,

Deze challenge loopt tot 4 okotber aanstaande.
De prijs is dit Card Deco Essentials Led Board


 

 Dit was het weer voor deze keer.

Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Een hele leuke fleurige kaart voor iemand die net verhuisd is Jacqueline. Vrolijke kleurencombinatie en ik zie nu pas de 3d opgeplakte bloemetjes ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!