dinsdag 5 september 2017

you make me feel like dancing!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challgen bij de Egel.
opdracht voor deze keer is de letter B
bv. Bal, bloem, ballon enz...

Ik heb een kaartje met een Beer gemaakt:
 Voor de basiskaart heb ik gebruik gemaakt van een stans van KreaLies.
Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Magnolia. 
Het stempeltje van Teddy Bo is ingekleuird met Faber Castell potloden.

Deze challenge loopt tot 19 spetember.
Doe gezellig mee of neem een kijkje op hde blog om te zien wat voor leuke kaartjes mijn DT-collega's hebben gemaakt.

Tot de volgende keer

 Groetjes van 
SJAKKIE

 

2 opmerkingen:

  1. Het is echt een dotje deze berenkaart. Ik zou haar wel eens willen zien dansen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ik vind dat beertje echt een schatje,
    heel mooi kaartje weer ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!