maandag 5 juni 2017

You put a song in my heart!

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challege bij de Egel.
De opdracht voor deze keer is MUZIEK

Dit is mijn voorbeeldkaartje voor deze keer:
 
Het is dit keer een simpel kaartje geworden. Niet iedereen houdt van veel frutsles, dus ook daar moet je rekening meehouden. Het stempeltje van Penny Black is ingekleurd met Faber Castell potloden.

De challenge loopt ot 19 juni en dit is de prijs die je kunt winnen:

 

Tot de volgende keer!

Groejtes van
SJAKKIE

 

 

4 opmerkingen:

  1. Het is zo'n leuk plaatje en je hebt het mooi ingekleurd Jacqueline. Deze lieve kaart heeft echt niets méér nodig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heel mooi !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart ...vind het zo'n grappige stempel die je weer heel mooi hebt ingekleurd.
    Klopt niet iedereen houdt van veel frustsels op een kaartje ,maar mij lukt het niet echt om ze weg te laten heb ik steeds het idee dat de kaart niet af is.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!