dinsdag 4 april 2017

Thank You!

Hallo allemaal,

Vandaag start er een nieuwe challenge bij the Inky Chiks.
De opdracht voor deze keer is gebruik paars.

Dit is mijn DT-kaartje voor de opdracht:

Voor de basiskaart heb ik een stans van Magnolia gebruikt. Het design-papier is van Stampin Up. Het stempeltje van Candi Bean is ingekleurd met Faber Castell potloden.De overige stansjes die ik heb gebruikt zijn ook van Magnolia.

Deze challenge loopt tot vrijdag 21 april.
Sponsor van deze maand is:



Tot de volgende keer!

SJAKKIE

4 opmerkingen:

  1. Wat een dotje Jacqueline, leuk om een kader uit dessin-papier te stansen, ik ben nogal snel geneigd om dit uit effen papier te doen maar dit geeft ook een gaaf effect. Vond het leuk om je zondag te zien anders komt dat er niet van hè?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Jacqueline!
    Leuke stempel en heel mooi papier gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje van een kaartje super mooi !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!