dinsdag 15 november 2016

Wintertijd

Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer tijd voor een herinneringskaartje voor de maandelijkse challenge van de Egel. De opdracht voor deze maand is een kerstkaartje in niet traditionele kleuren.

Dit is mijn DT-kaartje voor deze keer:

Een tijdje terug heb ik weer een workshop bij Gretha Bakker gevolgd. Dit kaartje heb ik bij haar gemaakt. Het stempeltje van Wild Rose Studio is ingekleurd met Sennelier verf. Het design-papier is van Maja Design.


Je kunt meedoen aan de challenge tot eind november.

Tot de volgende keer!
SJAKKIE

1 opmerking:

  1. Echt super zoals je dat lieve pinguin-ventje ingekleurd hebt Jacqueline. Het lijkt wel een gedrukt prentje. De kaart is verder ook zo gaaf opgebouwd, ik vind het een dotje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!