dinsdag 26 juli 2016

Take good care

Hallo allemaal,

Vanavond is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij The Inky Chicks!
De opdracht voor deze challenge is: gebruik 5 of meer bloemen.

Ik heb een tijdje geleden een workshop bij Gretha Bakker gevolgd en daar hebben we dit kaartje gemaakt.
Het stempeltje van LOTV is ingekleurd met de no lines techniek. 
En voor het inkleuren heb ik Sennelier verf gebruikt.
Over het inkleuren ben ik niet helemaal tevreden.

De challenge loopt tot 2 augustus.
Sponsor van de challenge is:

 

Tot de volgende keer!
Groetjes van

SJAKKIE

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline, een lieve kaart maar het afdrukje komt héél licht over bedoel je dat met niet tevreden? Het geheel is wel mooi vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!