dinsdag 23 februari 2016

Van Harte Gefeliciteerd




Hallo allemaal,

Vanavond gaat er weer een nieuwe challenge van start bij the Inky Chicks.
De opdracht voor deze keer is:
RIBBON AND/OR LACE (kant en/of lint)

Dit is mijn voorbeeld kaartje:


De basiskaart heb ik weer gemaakt met de stans uit de vintage box van Magnolia, net als de andere stansjes die ik heb gebruikt. Het design-papier is van Maja Design. En het stempelafdrukje van Magnolia is deze keer ingekleurd met Inktense potloden van Derwent.

Sponsor van de challenge is:
 
Je kunt meedoen aan de challenge tot zaterdag 12 maart. 

Tot de volgende keer!
Sjakkie !

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Wat heb je Tilda mooi ingekleurd met die zachte kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve uitstraling heeft deze kaart, heel mooi. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaart Jacqueline. Die lieve zoete kleurtjes passen perfect bij deze Tilda. Mooie stansen, mooi ingekleurd en het kant is leuk verwerkt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!