maandag 15 juni 2015

Let's party

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de reminder van deze maand voor de challenge van de Egel. De opdracht is maak een feestkaart met een twist.

Dit is mijn kaartje:


Het is een easelkaart. Als basis heb ik een mal van Dutch Dobadoo gebruikt.
Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Sennelier verf. De stansen zijn Magnolia en de tekst is gemaakt met een stans van Noor Design!

De challenge loopt tot eind juni.

Tot de volgende keer!

Groetjes van 
SJAKKIE

4 opmerkingen:

  1. Het is een supervrolijke én feestelijke easelkaart Jacqueline. Vlaggetjes, ballonnen, de tekst, alles om de feestelijkheid te verhogen. Toppie...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjakkie,
    Hij is heel feestelijk. Allebei dezelfde stans gebruikt, grappig...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, hier springt de vrolijkheid vanaf. Het dp is ook heel leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke en vrolijke kaart ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!