zondag 10 mei 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Deze week heb ik weinig tijd gehad om iets te freubelen, maar ik had dit kaartje vorige week al gemaakt. Het is dit keer iets voor een jongen geworden, altijd lastig, dus een hele uitdaging.


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebrukt. Het design-papier is van Pion. Het afdrukje van Mo Manning is ingekleurd met Faber Castell potloden. De stansjes die ik heb gebruikt heb zijn van Noor Design! Het is een mapje met een label erin:


Dit was het weer voor deze keer!


Groetjes van 
SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart. Prachtig ook dat blauw. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig tasje met een prachtige stempel. Mooi dat blauw!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een echte jongens kaart en hij is super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Super geslaagde kaart, ook voor
    een jongen, heel mooi ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel een heel goed gelukte jongenskaart! Bewerkt maar toch nog steeds een stoere kaart in een mooie kleur blauw.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!