woensdag 1 april 2015

fluttering by with a birthday hi!

Hallo allemaal,


Het is weer de 1e van de maand, dus vandaag start er een nieuwe challenge bij de Egel. 
De opdracht voor deze maand is : Vleugels.

Dit is mijn DT-bijdrage voor deze maand geworden:


Het kaartje is gemaakt met Design-papier van PaperMania. Het stempeltje van Mo Manning is ingekleurd met Faber Castell potloden. De blaadjes (links onder) zijn gemaakt met een Noor Design stansje.

Doe gezellig mee met de challenge, die loopt tot 30 april.


Tot de volgende keer.

Groetjes van
Sjakkie

4 opmerkingen:

  1. Mooie lieve kaart hoor. Mooi met de puntflapjes naar buiten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart, ik ben via De Egel op je blog terechtgekomen. Ik heb even verder gekeken en heb met plezier gekeken wat een prachtige dingen jij allemaal maakt. Ik ben volger geworden zodat ik er elke keer van kan genieten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ik vind dat echt zo'n gaaf model met die puntjes uitgesneden,
    echt heel mooi is je kaart geworden, het plaatje is ook een lieffie ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!