zondag 14 december 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Het is gelukkig weer gedaan met de kerstkaartenstress en, zoals elk jaar, neem ik me voor om volgend jaar veel eerder te beginnen....
Dit zijn de laatste 2 kerstkaartjes die ik laat zien. Het zijn 2 dezelfde kaartjes, maar in 2 verschillende kleuren en ze hebben een hele andere uitstraling.

Kaartje 1 (voor Thea)


Voor de basiskaart heb ik een mal van DutchDobadoo gebruikt. Het design-papier is van Reprint. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Copics. De overige stansen die ik heb gebruikt zijn DooHickey's van Magnolia.

kaartje 2 (voor Paula)


Dit was het weer voor deze keer, leuk dat je mijn blog weer hebt bezocht.

Groetjes van

SJAKKIE

7 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke en mooie kaarten, wow. Mijn kaarten zijn ook nog niet allemaal klaar. Wil ook elke keer op tijd beginnen en dan komt er weer iets tussen.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettes-freubel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline, wat een mooie kaarten. De eerste spreekt mij het meest aan in die zachte tinten. Lief zoals je die hertjes tussen de bomen verwerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjakkie,
    heerlijk als je klaar bent. Kun je je weer concentreren op ander dingen ;-)
    Ze zijn allebei weer prachtig. Mooie vorm is dat.
    Kom je ook eens bij mij kijken, dat is heel lang geleden...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mooi mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Ze zijn schitterend, en de basis blijf
    ik ook altijd leuk vinden !
    Enne volgend jaar weer een poging wagen
    om eerder te beginnen....? ;)

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn....Geweldig mooi!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes, vooral die eerste vind ik mooi! Komt door de tinten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!