zaterdag 12 april 2014

kerstmis

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij EHI
Dit keer is de opdracht maak een kerstkaart.
Het is altijd handig om tussendoor een kerstkaartje te maken, om zo op tijd klaar te zijn met de kerstkaarten.

Hier is mijn voorbeeld kaartje:

De basiskaart is gemaakt met een mal van DutchDooBaDoo. Het stempeltje van Bildmalarna is ingekleurd met Faber Castell potloden. De sterretjes zijn gemaakt met een stans van MemoryBox. Op de achtergrond van het tekstgedeelte heb ik Frantage gebruikt.

De challenge loopt tot 25 april.


Ik wens iedereen een prettig weekend toe.
Tot de volgende keer.

Groetjes van 
SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. het is een prachtig kaartje Sjakkie
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart laat je weer zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart weer hoor Jaqueline.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerst kaart heb je gemaakt, en je hebt er weer een bij hihi ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondagavond nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!