zaterdag 15 maart 2014

For you!

Hallo o allemaal,

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij DSCC. Dit keer is team 2 aan de beurt en de opdracht is:
verwerk bloemen op je creatie
Dit kan op verschillende manieren, er zijn tegenwoordig hele mooie bloemen stempels, ook digitaal, maar je kunt ook bloemen als detail op je creatie verwerken.

Dit is mijn DT-kaartje:


Het design-papier is van Noor Design, net als de stans in het midden. Het stempeltje is van Bestie en is ingekleurd met Faber Castell potloden. De stans links boven in de hoek is van Sizzix.

Neem een kijkje op het blog van DSCC om te zien wat voor mooie kaartje de andere teamleden hebben gemaakt. Hier staan ook de voorwaarden om mee te doen aan de challenge.sponsor voor deze challenge is:


Op het moment dat dit bericht verschijnt sta ik op de beurs in Den Bosch om mijn vriendin Thea te helpen. Misschien kom ik jullie daar wel tegen.
Ik wens jullie een prettig weekend!


Groetjes van 
SJAKKIE


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en schattige kaart, ik vind de monochromatische tinten ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Jacqueline! Vind het afdrukje erg leuk hi,hi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart Jacqueline
    prachtig papier heb je gebruikt en een heel leuk afdrukje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart, en met zo'n bril moet je toch alles kunne zien hihi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jaqueline, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje. Leuk afdrukje is dit!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig kaartje met deze stempel en het mooie papier. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig lief kaartje en mooie zachte kleuren.

    Lfs Anja fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Jaqueline...grappig is dat stempeltje en ook prachtig ingekleurd...
    Jammer dat ik je gisteren misgelopen ben in Den Bosch....je was ff een rondje doen zei je collega....maar ik blijf je hier wel bezoeken om je schitterende creaties te bewonderen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaart weer, wat is die Noor!mal toch gaaf!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stempel, mooie kaart heb je gemaakt ☺
    Gezellige en fijne zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje!!
    Al een beetje bijgekomen van de beurs :))
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie kaart Sjakkie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!