woensdag 3 juli 2013

Wishing you a Merry Christmas


Hallo allemaal,

Is het eindelijk zomerweer en dan kom ik met een kerstkaartje...
Ik heb nog niet veel kerstkaartjes gemaakt, dus ik moet er een beetje vaart inhouden, dan hoef ik niet zo te stressen aan het einde van het jaar.


De basiskaart is gemaakt met een Go Kreate stans. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Authentique (paperpad). Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met potloden van Faber Castell. Verder heb ik nog een stans van Memorybox gebruikt. Verder wat bloemetjes en pareltjes. 


Er zijn al heel wat mensen die vakantie hebben, ik zou zeggen geniet ervan. Het lekkere weer komt eraan!

Tot de volgende keer
SJAKKIE

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Jacqueline
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om nu al aan de kerstkaarten te beginnen! Met het Hollandse week lijkt het eigenlijk ook eerder winter dan zomer op het moment ;)
    Je kaart is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Nou zomers weer hier giet het al de hele ochtend .
    Het is weer een erg leuk kerstkaartje geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kerstkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk met dat frisse groen Jacqueline, enige kaart! Hier ook nog niet veel voorraad maar ook bitter weinig inspiratie dus ik zie de bui al weer hangen straks!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jaqueline,
    Je kerstkaartje is prachtig en ik moet ook meer met de kerstkaartjes gaan mee doen, want mijn teller staat nog op 0, hihi. Heel mooi dat blad muziek papier en mooie kleuren!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slim van je, ik doe het dit jaar ook, maak er tussendoor een aantal om de zoveel tijd. Deze is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, wij hebben vakantie hier in Eindhoven. Het is al iets rustiger in de wijk... Wat een schattig kaartje, mooie vorm en prachtige kleuren en details. Lief! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!