woensdag 20 maart 2013

2 kaartjes


Hallo allemaal,

Vandaag nog eentje voor de pasen. Ik maak er nooit veel, want ik stuur bijna niemand een paaskaartje, maar de stempeltjes van Magnolia zijn zo schattig, dus ik kon het niet laten.


 Ik heb de basis van deze tag gemaakt met een Circle border punch. zo'n leuk apparaat en als je de basis hebt kun je alle andere ponsen er gewoon mee combineren. Het design-papier is van Magnolia, net als het stempeltje. Voor het inkleuren heb ik Faber Castell potloden gebruikt (ben vergeten de kleuren op te schrijven). Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een stans van Marianne design en beide labeltjes zijn gemaakt met een DooHickey van Magnolia. Verder heb ik wat bloemetjes, tule en wat eitjes (Xenox) gebruikt om het geheel af te maken.

ook heb ik onderstaand kaartje hier nog niet laten zien:



Het patroontje van het theepotje heb ik op internet gevonden. Ik heb hem op een dubbele kaart gelegd, uitgetekend en uitgeknipt. Zo is wordt het een dubbel kaartje. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het toepasselijke Magnolia stempeltje is ingekleurd met Faber Castell potloden. Verder heb ik gebruikt gemaakt van DooHickey's (label en takjes) en een ovale Nestabillitie.


Al mijn gebruikte spulletjes komen uit de webwinkel van Krea TeJa.


Tot de volgende keer,
SJAKKIE 

19 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes, vooral het paaskaartje vind ik beeldschoon!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig gemaakt Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes Jacqueline.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze mooi, Jacqueline, leuk idee de eitjes en ook de shape van het tweede kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je theepot kaart is leuk, maar het leukste vind ik je roze kaart. Wat een schatje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaartjes.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaartjes weer en ja het paas stempeltje is heel lief.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en lief ... en wat een leuk modelletje, dat theepotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Sjakkie
    prachtige kleurtinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes Sjakkie...de paskaart is echt een lievertje...maar ook de theepot mag er wezen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie kaarten Sjakkie! Allebei prachtig gemaakt! De theepot model is ook super leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sjak wat een mooie creatis, Prachtig !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Jacqueline, ik vind ze helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal weg van je paas kaart! Maar ook je theepot kaart is mooi.

    Gr El

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige kaarten, ik vind
    ze heel erg mooi, vooral de leuke
    kleuren van je paaskaart ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende paas kaart Sjak, leuk dit kleurtje en de theepot vind ik ook geweldig zeg top.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige paaskaartjes. Waarom sturen we die niet he? Ik heb er ook nog nooit eentje gekregen. Misschien is dat de oorzaak wel?
    Zelf vind ik ze vaak ook heel lief.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!