vrijdag 23 november 2012

share the warmth of the season

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een kaartje. Deze is gemaakt met de sketch van de challenge van EHI
die nog een week loopt. 


Het papier wat ik heb gebruikt is van Magnolia en ook het stempeltje is hiervan. Deze heb ik  ingekleurd met de Distress markers. De ster is gemaakt met een Doohickey, wederom van Magnolia. 

Dit is de sketch van de challenge:

Je kan nog meedoen tot 1 december.

Verder loopt er op mijn blog een candy voor mijn vaste volgers, als je mee wilt doen, kijk even in het bericht hieronder wat je moet doen om mee te dingen naar deze mooie prijs!


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Tot de volgende keer.

SJAKKIE

20 opmerkingen:

  1. Hoi Sjakkie wat een schitterend kaartje, en een leuke sketch.
    Fijn weekend.

    Scrapgroetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Sjakkie...mooi gekleurd en prachtige, details!
    Fijn weekend!
    XXX Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjakkie,
    deze is weer erg leuk!
    Wat leuk werken is dat met een sketch. Zoveel verschillende karten dat je soms vergeet dat het dezelfde sketch is!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief kerstkaartje Jacqueline!
    En de kerstster hieronder vind ook helemaal geweldig!!
    Fijn weekend en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Mooi kaart Jacqueline!
    Mooi met dat groen en rood.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi

    O deze is ook weer zo leuk .wat een schattig stempeltje ook .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt! Leuk ook die ster zo met de tekst bovenin het hoekje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje Sjakkie! Mooie kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Sjakkie,

    Wat een mooie, ik wilde bijna mijn adres sturen, LOL! Deze stempel van magnolia vind ik super lief en mooie kleuren heeft deze kaart, lekker gezellig.

    XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje, prachtig ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Sjakkie, wat een super lief stempeltje is dit toch en je papierkeuze er bij...top!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje Jacqueline
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kaart Sjakkie! Mooi papier in mooie kleuren en wat een leuk idee met de ster als label! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerst kaart heb je weer gemaakt leuke stempel ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt met die schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sjak , prachtig kerstkaartje in traditionele kleuren. Mooie uitvoering van die sketch ( zoals je weet niks voor mij werken met een sketch .... ). Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!