zaterdag 8 september 2012

For you

Hallo allemaal,

Dit weekend gaat er weer een nieuwe challenge bij EHI van start.
De opdracht voor deze keer is maak een kaartje met een fruitmandje.
De challenge loopt tot 21 september.

Dit is mijn kaartje:

Het was even zoeken naar een stempeltje met een fruitmandje, maar ik heb er toch een gevonden. Het stempeltje is van Joy en is ingekleurd met Distress markers. Het designpapier is van Magnolia. Verder heb ik gebruik gemaakt van 2 Doohickey's van Magnolia en een stans van Marianne Design.

Het wordt dit weekend lekker weer, dus zolang het nog kan ga ik daar van genieten. 
Ik hoop jullie ook.

Groetjes van
SJAKKIE


19 opmerkingen:

  1. Hij is helemaal leuk! Wat mooi dat je voor verschillende soorten rood hebt gekozen. Daardoor krijgt het kaartje een mooie zomerse uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjak , erg mooie kaart in mijn favo kleuren !! Lief stempeltje .... Ik ga proberen weer mee te doen met jullie challenge , maar weet niet of ik iets met een fruitmand heb. FFFF zoeken. Enne .... het is een andere Christa die morgen bij Martine gaat freubelen , niet ikke. Ik ga lekker hier thuis aan de kaart morgen. Vandaag naar Ikea. Jullie ook een fijn weekend ! liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, mooi in rood en goed gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, Jacqueline! Stempeltje is erg mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline

    Wat goed dat je er een stempeltje van hebt gevonden .
    Erg leuk kaartje zo met dat aardbeien papier .
    Mooie stans steekt er ook weer uit.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuk kaartje Jacqueline.
    Echt geweldig.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje in een mooie kleurencombi. Liefs, Mairon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Jacqueline
    leuk dat die aardbeitjes weer terug komen in het papier.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje heb je weer gemaakt gave details weer.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart weer Sjak, lief afdrukje !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Sjakkie,

    wat een leuke kaart! De mijne komt morgenavond op mijn blog. Grappig al die verschillende plaatjes/afdrukjes met hetzelfde onderwerp. Ben benieuwd naar de andere!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Sjakkie met een schattige stempel! Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk roze / rood achtig kaartje! Past precies bij dit heerlijke zonnige weeertje! Geniet van deze prachtige dag!! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje zo met ton sur ton.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi sweetie, this is fabulous love the colours to, a fabulous creation, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg mooi kaartje,leuk passend stempeltje en alles rood gecombineerd erg leuk!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er goed uit Jacqueline! Een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!