woensdag 22 augustus 2012

twee kaartjes

Hallo allemaal,

Vandaag laat wil ik jullie twee kaartjes laten zien. 
De eerste is een kerstkaartje, gewoon gemaakt met die hitte, vorige week ....


Het designpapier komt uit een paperpad van Paper & Pictures. En het stempeltje is er weer een van Sugar Nellie, ingekleurd met distress markers. Verder heb ik een Nestabillitie gebruikt en een pons van Martha Stewart. Misschien is dit kaartje aan de eenvoudige kant, maar niet al mijn kerstkaarten maak ik druk, want  niet iedereen houdt daar van.

Het tweede kaartje heb ik al op de blog van Krea TeJa laten zien, maar hier nog niet:
het was een verjaardagskaartje voor iemand die allergisch is voor aardbeien, maar van dit kaartje heeft zij geen bijwerkingen gehad. 


Het designpapier is van Magnolia en het stempeltje is van CC Design, ook ingekleurd met distress markers. De boom is gemaakt met een stans van Memory Box, het hekje met een Doo Hickey van Magnolia.

Deze week is er weer een beurs in Den Bosch, waar ik vrijdag en zaterdag ook aanwezig ben, natuurlijk bij de stand van Krea TeJa. 

Dit was het weer voor deze keer, ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartjes vinden en ik wil al mijn trouwe volgsters weer bedanken voor hun bezoekje aan mijn blog!

Tot de volgende keer,

SJAKKIE

30 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes! Mooie sneeuwkristal op de kerstkaart en een lekker fris kaartje daaronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een paar prachtige kaarten weer! Maar wat voor papier gebruik jij eingelijk voor het inkleuren van de distress markers?
    En heel veel plezier op de beurs.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei super leuk Jacqueline en de eerste is zeker niet kaal! Precies zoals je zegt: niet iedereen houdt van plaatjes, druk en bomvol en bovendien..dan zijn 12 maanden in een jaar niet genoeg om alle kerstpost de deur uit te krijgen en het moet wel leuk blijven toch??

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei erg leuk.
    Zie je op de beurs.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer superleuke kaartjes Sjakkie.
    Heerlijk om met dat warme weer een kerstkaart te kunnen maken !
    Voorheen moest ik er niet aan denken, maar tegenwoordig maak ik ook het hele jaar door kerstkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline

    Twee hele mooie kaartjes weer
    en handig hoor al kerst kaartjes .
    Veel plezier op de beurs.

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zijn weer twee dotten van kaarten meis...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaartjes
    en veel plezier op de beurs
    ik ga zaterdag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten laat je ons weer zien, ontzettend mooi zeg! Prachtige kleuren ook. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het maken van een kerstkaartje is in ieder geval wel verkoelend in deze hitte;) En het is een top kaartje! Ook de verjaardagskaart ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee prachtige kaartjes Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 prachtige kaartjes, Sjakkie...vooral de onderste vind ik gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sjakkie,

    wat een leuke kerstkaart. Inderdaad een hel rustige, maar wel heel stijlvol.
    Je tweede kaart is werkelijk super. Geen allergische reactie van de kaart gekregen....hahahaha.
    Jammer dat ik niet naar Den Bosch ga, had ik even persoonlijk met je kennis kunnen maken. Veel plezier in elk geval, want dat lijkt me een hele happening, veel mensen ontmoeten en adviseren, stel ik me zo voor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig mooie kaartjes Jacqueline.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartjes Jacqueline
    Heel veel succes en plezier op de beurs

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuke kaartjes heb je gemaakt!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 hele mooie kaarten weer en veel plezier op de beurs.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 erg mooie kaarten , Sjak !! Ik zie je vrijdag .... gezellig !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige kaarten Sjakkie! Een mooie sneeuwvlok op de bovenste en de onderste is heel lief en schattig! Misschien tot vrijdag want het is de bedoeling dat ik dan naar de beurs ga. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt! Leuke kleuren, mooi papier en grappig versierd.
    Veel plezier op de beurs!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige kaartjes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaartjes.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gewoon gemaakt met die hitte, hahaha, moet er niet aan denken!!! Maar het zijn wel plaatjes allebei!!!! Ik zag dat ik verder een hoop moois gemist heb tijdens mijn vakantie, prachtig allemaal!!! Je boekenlegger vind ik helemaal geweldig, wat een leuke stempel!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kaartjes, Jacqueline!
    misschien zie ik je zaterdag, veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw! Mooie kaartjes Sjakkie!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaartjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het zijn alletwee dotjes, Sjakkie!! En ook zo prachtig van kleur. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!