maandag 25 juni 2012

twee kaartjes

Hallo allemaal,

Gisteren en vandaag was/is het mijn beurt om weer iets op het Krea DT-blog te laten zien.
Ik wilde graag het verschil laten zien als je hetzelfde afdrukje met 2 verschillende kleuren inkt maakt.
links is gedaan met tuxedo black en rechts met desert sand (beiden van Memento)


beide afdrukjes zijn met dezelfde Copics ingekleurd,  maar het is een wereld van verschil. 

Dit zijn de kaartjes die ik ermee gemaakt heb:


Het papier van het bovenste kaartje is van Ruby Rock-it en de stansen die ik heb gebruikt zijn van Sizzix; Nestabilitie; Memorybox en KreaLies. Het kaartje hieronder is gemaakt met designpapier van Bo Bunny en de stansen zijn van Magnolia (Doo Hickey's). Al mijn gebruikte spulletjes komen uit de webwinkel van 


Mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte inkt, maar de andere inkt heeft ook zijn charmes.

Ik geef deze week een candy weg, om mee te doen moet je even naar mijn vorige post kijken wat je moet doen om mee te kunnen dingen.

Tot de volgende keer,

SJAKKIE


28 opmerkingen:

  1. Inderdaad een groot verschil, maar dat lichte heef took wel wat.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two gorgeous cards Jacqueline. Love them both.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes Jacqueline, leuk papier en schitterende swirls en andere mallen heb je gebruikt voor de afwerking, top!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie,

    zie je, nu krijg ik je gewoon in mijn zijbalk.....
    Heel leuk om het verschil tre zien. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de zwarte inkt. Sprekender...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een enorm verschil zeg! Leuk om dat eens te zien. Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het allebei mooie kaartjes, maar de bovenste vind ik het mooist. Prachtig met die vlinders en de mooie stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes Jacqueline.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verschil en erg leuk om dit zo te zien.
    Mooie kaarten allebei geworden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om dat verschil een keertje te zien. Mijn voorkeur gaat toch uit naar de zwarte.
    Maar beide kaartjes zijn supermooi geworden!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi het verschil te zien van alleen een andere stempelinkt te gebruiken. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. twee schitterende kaarten en zo verschillend, kun je zien wat inkt doet met je afdrukje :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn allebei mooi, maar toch totaal verschillend....leuke details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes allebei!!! Maar ik vind het zwarte afdrukje ook mooier..

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sjak je kaartjes zien dr geweldig mooi uit. Stijlvol en alles past goed bij elkaar.

    Liefs XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker een verschil maar ik vind ze beide toch heel mooi geworden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mijn voorkeur gaat ook uit naar zwart. de kleuren spreekt meer. toch vind allebei de kaarten leuk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.
    Mooi ingekleurd die stempels.
    Super papier

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk dat er dan toch zo verschil in zit!!
    vind ze allebei heel mooi, zo anders, ik zou niet kunnen kiezen hoor, maar gelukkig hoef ik dat dan ook niet ;)
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sjakkie , wat leuk dat je ons dat verschil laat zien. Ik ga het zeker ook eens proberen. Prachtige kaarten heb je ermee gemaakt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beide kaarten zijn mooi en wat kan de inkt dan een wereld van verschil maken. Mijn voorkeur gaat uit naar de kaart met zwarte inkt...meer smaken verschillen!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is echt een groot verschil
    maar je hebt er weer super mooie
    kaartjes meegemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sjak
    Wat een enorm verschil zeg, dat had ik niet verwacht
    Heb zo wel mijn voorkeur maar beide uitwerkingen zijn weer geweldig!!
    Mooie dooh's prachtige details!
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jee wat een mooie kaartjes, en wat gaaf om dat verschil te zien, super.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je ons het verschil laat zien Sjakkie. Het lichte lijkt zo heel anders gekleurd dan de zwarte en dat heeft ook wel wat maar de zwarte zie je wel duidelijker op de kaart staan. Je hebt ook twee super mooie kaarten ermee gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zeker een verschil Sjak ,maar allebei vind ik ze erg leuk !

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi sjakkie,
    mooi geworden ...is heel wat anders... veel zachter zo... hihi top
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zeker een groot verschil, mijn voorkeur gaat toch voor de zwarte inkt. Hele leuke kaartjes.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!