maandag 6 februari 2012


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om iets te laten zien op het DT-blog van KreaTeJa!. Voor vandaag heb ik een tag gemaakt, toch wel mijn favoriete modelletje!


Voor deze tag heb ik gebruik gemaakt van design- papier van Pion. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met de twinkling h2o's. (Sorry vergeten de kleuren op  te schrijven!) Verder heb ik een stans van Cheery Lynn gebruikt, ook de takjes komen uit deze mal. Het hart en de hartjesrand zijn gemaakt met een Doohickey van Magnolia en ik heb nog twee bloemen (engelse roos) gemaakt met een stans van Marianne Design. De andere bloemetjes zijn gemaakt met ponsjes. Verder heb ik nog wat lint en touw gebruikt om het geheel af te werken. Al mijn gebruikte spulletjes komen uit de webwinkel van Krea TeJa.

Dit was het weer voor deze keer, ik hoop dat jullie mijn creatie leuk vonden. Ik probeer ook zoveel mogelijk jullie blogs te volgen, maar soms schiet het er wel eens bij in. Ik ga komende week weer mijn best doen. Ik wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.

Tot de volgende keer,
SJAKKIE  

50 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Jacqueline.

    Fijne dag vandaag.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo wat een schattige tag!!

    leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woww super mooi sjak prachtige kleuren heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende tag, mooi van kleur.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjakkie, wat gaaf zeg. Die stans van Cheery Lynn is ook helemaal te gek zeg. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige tag geworden,veel leuke dingen op te zien.Ik vind de stans ook erg mooi,geeft een leuk effect.


    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjakkie,

    wat een mooie tag en wat een schitterende paaskaarten heb je al gemaakt.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer heel mooi, Jacqueline!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer prachtig uit Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh zeg, ziet er prachtig uit!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige tag Sjakkie! Mooie stansen heb je gebruikt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Sjak, mooie papiertjes en details en een lief stempeltje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Sjakkie met veel details.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende tag heb je gemaakt zeg :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie tag zal het toch
    ook eens gaan proberen

    gr hety

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk weer. Prachtige kleuren!

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie tag!! Mooi kleur! En de spulletjes erop zo mooi verdeeld, niet te vol.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beeldig en zulke schitterende kleurtjes en details Sjakkie, tags zijn echt super leuk om te maken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie tag Sjakkie! Mooie kleur, mooie details en een leuke Tilda! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie tag weer Sjakkie!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  22. o wat is die prachtig sjakkie!!!!!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sjak,

    Ik ga je naam maar afkorten LoL iedere dag heb jij wel iets moois gemaakt ,waar haal je de tijd vandaan;0)
    Deze tag is ook weer geweldig,mooie stans van Cheery!!

    Liefs
    Sonja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een prachtige tag!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je tag is weer prachtig Sjakkie en wat een mooie mal van Cheery Lynn is dit zeg!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi Jacqueline!!!!
    Wat is die mal mooi zeg

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sjakkie , ik vind je tag-kaart prachtig !! Mooie stanzen heb je gebruikt. En die lieve Tilda is mooi gekleurd met de H2O's.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie tag Sjak , in prachtige kleuren en zo mooi versierd geweldig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superleuke tag!
    Gave kleuren!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een supergave tag ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heel erg leuk, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een schatje Sjak, leuke kleurtjes en mooie afwerking!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige tag.
    Het hart vind ik ook heel mooi,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele mooie tag Jacqueline!
    De stans van Cheery Lynn staat erg mooi op de achtergrond.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Supers mooi Sjakkie en erg mooi kleurtjes!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Morning sweetie this is absolutely gorgeous x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat heb je een prachtige tag gemaakt Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik moet zeggen dat ik Tags ook altijd zo leuk vind, je hebt er een leuk geheel \van gemaakt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gorgeous tag Jacquline, the colours are so pretty
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!