zaterdag 24 december 2011

Een kaartje is nooit zomaar, er is altijd een reden.

Hoi allemaal,

Waarschijnlijk zijn jullie druk met de voorbereidingen voor het kerstdiner of de Kerstmis van vanavond, maar ik kom nog even met een kaartje. Vandaag gaat er namelijk weer een nieuwe uitdaging bij EHI van start met de opdracht: gebruik embossing op je kaart. De challenge loopt tot 7 januari. Neem eens een kijkje op de blog om te zien wat de andere DT-leden voor mooie creaties hebben gemaakt en misschien is het leuk om een keertje mee te doen.

Dit is mijn kaartje voor de challenge:

Ik heb weer eens gebruik gemaakt van het mooie Tilda papier. Het stempeltje, ingekleurd met de Copics, is van Magnolia. Verder heb ik een stansje van Marianne Design en van Whiff of Joy gebruikt en het embossmalletje is van Cuttlebug.

Hieronder wil ik graag even de creaties van Paula en Thea laten zien. Deze prachtige creaties hadden zij voor mij gemaakt, ze zijn super! 

van Paula:

van Thea:

Ik wil verder Jolanda Cuper, Mieke, Tamara, Raffaelea, Christa, (tante) Yvonne, Lia  en mijn moeder bedanken voor de mooie zelfgemaakte kaartjes die ik van hun heb gehad. (het zijn er teveel om ze op mijn blog te zetten), ze hebben allemaal een ere plek in mijn huiskamer gekregen.

Ik wens (nogmaals) iedereen hele fijne kerstdagen toe. 
Ik kom dit jaar nog met een kaartje om het jaar af te sluiten.

Liefs van 
Sjakkie

32 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ! En supermooie kerstkaarten die je gekregen hebt ! Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent heerlijk verwend met die prachtige kaarten! veel plezier deze dagewn! jou kaart is ook een schatje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je weer gemaakt en gekregen ook!
    fijne dagen groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaarrtje, Sjakkie....gezellige kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een snoeppie Jacqueline.
    Hele fijne kerstdagen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline, wat een mooie kaart weer. Ik wens jullie ook hele fijne Kerstdagen dagen toe.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw kaart en de gekregen post zijn allemaal even mooi en ook jouw en je familie wens ik graag heel knusse dagen en een goed 2012 Jacqueline!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lieve kaart!!!
    Ik wens jouw en je familie hele fijne kerstdagen en een Goed 2012!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Heel mooi gedaan. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne
    feestdagen en een gezond en creatief 2012

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt! Ik vind hem prachtig.

    Fijne feestdagen!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een mooie kaart! Heel erg lief! En de kaartjes die je hebt ontvangen, zijn ook heel mooi.

    Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart.
    Je hebt zelf ook wat moois gekregen hoor.
    Fijne dagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje, mooie bloemetjes erbij helemaal leuk!!
    Fijne en vooral gezellige kerstdagen!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HALLO SJAAK
    EERST EN VOORAL EEN HELE FIJNE KERST VOOR JOU EN JE FAMILLIE
    IK KON NIET EERDER KOMEN KIJKEN WANT MIJN KOMPUTER WAS STUK LEES ZELF MAAR OP MIJN BLOG
    LIEFS AKKINA
    LEUKE KAARTJES ZEG HEEL ERG MOOI

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sjakkie , mooie kaart ! En wat heb je gave dingen gehad van Paula en Thea.... Fijne Kerstdagen nog. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sjakkie , nog bedankt voor je prachtige kaart !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sjakkie

    leuke kaart hebt je gemaakt en de twee kaarten die je hebt gekregen zijn ook erg leuk.
    fijne feestdagen nog en voor 2012 een gezond en creatieve jaar.

    groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jacqueline!!!
    Nog een hele fijne 2e Kerstdag en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart,Jacqueline,lief dat meisje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schattig kaartje sjakkie en mooie creaties heb je gekregen.
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt .
    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Ik wens je een hele fijne jaar wisseling.
    Groetjes Irma .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi sweetie these are just gorgeous, fabulous colours and gorgeous work hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een prachtige kaart heb je gemaakt Sjakkie! Hopelijk ben je de kerstdagen goed door gekomen!
    ik wens jou en je familie alle goeds vor 2012!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie en hele schattige kaart Sjakkie! Heel lief!! Je hebt ook geweldige creaties gekregen van Thea en Paula, super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje is het zeg! erg lief!!!
    Ik ga eens kijken of ik met de uitdaging mee kan doen ;-)
    En wat een mooie kaaren heb je ook van Thea en Paula gekregen, je staat er goed op !

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sjaqueline

    Beeldschone creatie heb je hier weer :))
    Leuk zeg met embossing erbij, ik gebruik dat eigenlijk nooit
    maar moet dat snel maar eens gaan doen!

    Goede jaarwisseling
    Alle goeds in 2012
    Liefs Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje hoor!
    Zachte kleurtjes en embossen in een kaart is toch wel heel mooi!
    Een fijne jaarwisseling en tot blogs!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie roze kaart Sjakkie en ik vind de tekst ook erg leuk.
    Die 2 creaties eronder zijn ook prachtig hahaha.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sjak,wat een lief kaartje heb je gemaakt ,en wat een gave kaarten heb je gekregen !
    Jij ook een goed 2012 !

    Groetjes San,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!