maandag 1 augustus 2011

Groetjes!

Hallo allemaal,

Vandaag eens een kaartje met een vintage look, iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn, maar soms kan ik heel verrassend zijn:


Het prachtige papier en het schattige plaatje zijn van Pion en zaten in de laatste cardkit van Simpelscrappen. 
En ik heb voor het eerst mijn malletje van de Engelse roos van Marianne Design gebruikt. Ik kon er niet goed mee overweg, dus ik had hem ver weg gestopt. Toch heb ik het weer geprobeerd, want je kan er, met heel veel geduld, toch hele mooie bloemetjes mee maken. Ze zijn nog niet optimaal, maar ik blijf het gewoon proberen.

Mijn hobbykamer is heerlijk opgeruimd en ik weet weer waar ik alles kan vinden! 
Het is weer een genot om er te vertoeven.

Tot de volgende keer,
Liefs van 

SJAKKIE

51 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje sjakkie en wat een mooie lijn is dit ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit vintage kaartje!! Ik moet ook weer dringend mijn hobbykamertje opruimen ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouww wat is die mooi Sjakkie,
    vind het een schitterende kaart
    vind de vintage ook altijd erg mooi hoor

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintage kaart Sjakkie!
    Je roosjes zijn juist enig zo ipv altijd zo strak opgerold als je vaak ziet maar ook ik ben er nog niet helemaal tevreden over dus ..oefening baart kunst!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Jacqueline....wat een schitterend Vintage kaartje!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintage kaart Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vintage kaart en inderdaad anders dan je meestal laat zien. Maar juist leuk om iets anders dan anders te maken en te laten zien.
    Tja, die roosjes... Weet je wat ook wel helpen wil? Eerst de gestanste strook voorzichtig kreukelen en dan pas rollen. Dan wordt het papier minder stijf en oogt het vaak ook zo.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf kaartje en met pion zit je zeker goed hihhi.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart!! Ik vind je roosjes juist heel erg goed gelukt, vind ze super om mee te werken! Je moet er inderdaad even handigheid in krijgen!
    Lekker is dat he als je hobbykamer weer helemaal op orde is.... Ga ik van de week ook even doen! :-)
    Is wel weer nodig haha!
    Fijne avond nog!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij weet ook altijd wel iets super moois te maken.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeeeeeeeel mooi hoor!
    En je bloemetjes zijn super gelukt.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gaaf kaartje, echt
    geweldig en mooi papier

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jacqueline , bedankt voor je welkom-thuis berichtje op mijn blog. Ik ben weer heerlijk aan het bloghoppen....Mooi kaartje is dit ! En die bloemetjes vind ik er erg mooi uit zien !! En een super schattige vintage afbeelding heb je gebruikt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hihihi, blij je ook eens van een verrassende kant te zien :) Het is een bjoetie van een kaart geworden hoor, het papier is ook supermooi en leent zich uitstekend voor een vintagekaart :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw, je kaart is een echte verrassing...hij is schitterend mooi:) Prachitg zo met vintage! Ik vind dit papier ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou!!! Sjak dit is wel een erg mooi kaartje. Zelf hou ik niet zo van vintage maar ja ook dat kan veranderen. Deze vind ik wel weer erg mooi geworden.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooi kaartje Sjakkie! En die bloemetjes zijn echt gaaf.
    groetjes
    Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig ik hou wel van afwisseling hoor! Mooie kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is zeker een verassing...Verrassend mooi:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is beautiful! I think your flowers turned out perfectly, and I love the overall design!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige vintage kaart!

    gaaf papier en een leuk plaatje!

    je moet vaker vintage kaarten maken!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hijs mooi Sjakkie...ook je roos vind ik mooi...ik vind het het handigst om ze van vilt te maken...in ieder geval bij kaartje die verstuurd moeten worden...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This card is totally cool Jacqueline. Love the vintage and elegant style. The flowers are so gorgeous :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtkaart Sjakkie nou je kan er wat van ik vind hem schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi zeg!! dit is niet "jouw" stijl, maar je zou er mee door moeten gaan, ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt een gave kaart Sjakkie

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vindt hem super mooi hoor,ik hou ook wel erg van vintage,en het plaatje is ook zo schattig.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Helemaal super!
    Inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn, maar echt heel erg mooooiii!!!
    En heerlijk zo'n opgeruimde hobbykamer... euhhh... hier moet ook nog wel wat gebeuren.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat is weer een schitterende kaart geworden Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. So pretty darling I love the mono shades and the flowers and leaves are fab
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Werkelijk prachtig, met zo'n kaart doe je me echt een plezier. Dat je soms verrassend kan zijn is zelfs in Hongarije doorgedrongen, staat ons nog een verrassing te wachten? Je weet we laten ons graag verrassen!

    Liefs, John

    De website voor luisteraars.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig, ik vindt vintage kaarten maken ook erg leuk.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat mooi gemaakt,
    echt suuuuuuuuuuuuuper.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou deze stijl gaat je ook heel goed af hoor. Ik vind het een prachtige kaart geworden en wat een schattig plaatje heb je gebruikt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit is een heel mooi vintage kaartje, veel plezier op je hobby kamer.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heel erg mooi kaartje, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi hun
    this is totally gorgeous luv the mono tones, beautiful image, lovely embelies & design, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart Jacqueline,zo mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. This is lovely!
    Will you be at Kartendaagen in Bosch next week? I
    I'll try to be there on Friday...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schitterende kaart Jacqueline! Super mooi gemaakt hoor!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een super mooie kaart Jacqueline! Prachtig papier, heel mooi en lief plaatje, echt een schitterend geheel!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuk kaartje en heel leuk die bloemetjes!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ooohhh dit is een schitterende kaart Sjak, prachtig het papier en het plaatje zo samen.

    Lieve goetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wow, heel mooi!! Leuk dat je jezelf hebt uitgedaagd!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hoihoi,
    ik vind het wel een hele sjieke kaart geworden
    super
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Via via op jou blog komende val ik meteen als een blok voor dit kaartje, wat een beauty!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow beautiful card Jacqueline!
    I am your partner for the shadow box swap. I've just finished it and will be sending it monday. I hope you like it.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een super mooi kaartje Sjak.
    Leuk toch al die verschillende stijlen ;-)

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!