maandag 13 juni 2011

2x Blauw

Hallo allemaal,

Dit keer een iets langer bericht dan jullie van mij gewend zijn. Ik laat jullie vandaag 2 kaartjes zien, wat ik normaal probeer te vermijden, maar het kwam nu eenmaal zo uit.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij Menscardworld van start. De opdracht is maak een kaartje met de volgende sketch: 

Kom eens een kijkje nemen op deze blog om te zien wat voor prachtige creaties de andere DT-leden hebben gemaakt. We zouden het leuk vindnen als je natuurlijk ook meedoet met deze challenge.

Dit is mijn kaartje voor de challenge:


Het is echt een mannenkaartje geworden. Stoer en weinig frutsels, LOL. Het stempelafdrukje is van Hanglar Stangler, ingekleurd met de Copics, en ik weet niet precies van welk merk het spijkerstof-designpapier is. Het fotoframe randje  is gemaakt met een stans van Tim Holz, net als de letters.

Ook wil ik jullie dit kaartje laten zien, wat ik heb gemaakt voor de blog van het KreaTeja-team.


Ik had het kaartje al een paar dagen af, maar ik kon niet wachten om het jullie te laten zien. Het papier is van de nieuwe lijn Maja-designpapier en het stempeltje is van Motivet. Verder heb ik nog wat bloemetjes gebruikt en een standjes van Marianne-Design. (dit alles is te koop in de Webwinkel van KreaTeJa). Jullie moeten ook zeker op deze blog eens een kijkje komen nemen om te zien wat voor prachtige creaties de andere DT-leden hebben gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie niet heb verveeld met deze lange post , volgende keer hou ik het korter hoor.

Groetjes van

Sjakkie 

44 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Geeft niets hoor, ik vind het altijd wel leuk als er iets te lezen valt.
    Mooie kaartjes heb je gemaakt!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms komt het zo uit,maar ik vind alle twee kaarten mooi,mooie kleuren en prachtig papier!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebij hele mooie kaarten hoor.
    Ik zal de mijne ook even plaatsen.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superkaartjes weer hoor Sjakkie hele mooie kleurencombi

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Jacqueline,super stempels,zo mooi ingekleurd.
    prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaarten met al dat blauwe papier!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaartjes hoor!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaartje heb je weer gemaakt en bauw...heerlijke kleur.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer prachtige kaartjes!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele leuke kaartjes!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei even gaaf! Prachtige kleur heb je ook gebruikt,
    enne....het verveelt niet hoor, zo'n lange post. Mag je best vaker doen:P
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes zijn allebei super geworden Sjakkie!! Een stoere kaart en een lief kaartje en beiden in mooie kleuren.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele gezellige post! mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van jouw kaartjes kan ik nooit genoeg krijgen:) Deze kaartjes zijn ook weer zoooo mooi! Prachtig met die verschillende kleuren blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelen doet het zeker niet hoor. Je kaartjes zijn weer prachtig,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vervelend??? Helemaal niet:-) 1 van je kaarten had ik al bij krea teja gezien en die andere is al net zo mooi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou ik vond het niet erg hoor zo'n lange post want ik heb het met plezier gelezen en wat een super
    mooie kaartjes heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele leuke kaartjes!

    doeiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten Sjak mooie kleuren heb je er voor gebruikt geweldig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee prachtige kaarten Sjak! Het spijkerstofpapier is erg leuk en ook het Maja-papier is om je vingers bij af te likken. Het nijlpaard is en blijft superleuk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaartjes in die mooie blauw tintjes, toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 2 mooi kaartjes ook mooi van kleur super Sjakkie
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je weer 2 mooie kaartjes gemaakt!! Het is ook super papier wat je gebruikt hebt!!
    Helemaal top!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn allebei bjoetiesssssss en wat een mooie papier heb je gebruikt vind ze helemaal toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful cards Jacqueline, love the colours you have used
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaarten Jacqueline. Prachtig papier en die film strip is echt gaaf!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super mooie kaart, Jacqueline!! Prachtige papier en details heb je gebruikt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi

    ik vind het super mooie kaartjes!
    mooi papier en met die filmstrip is erg leuk!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaartjes! Heel mooi gedaan!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Daar ben ik weer...niks Blogger, mijn eigen pc deed ineens een beetje vreemd!
    Maar hoe dan ook, je kaarten zijn schitterend Sjak!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Twee kaartjes bekijken, dubbel plezier! En allebei prachtig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke kaarten jacqueline
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn dit mooie kaart kaartjes Sjakkie!
    Groetjes Trudy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaarten Sjakkie!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Allebei super leuke kaarten! de onderste had ik al op de Kreateja blog zien staan, de bovenste is ook heel erg mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi sweetie, This is just perfect, what a sweet image and perfect colours, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt! Mooi papier en leuke stempels!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. These are both so cute, Jacqueline! I love the film die you used on the first card, and your blue doily on the second is gorgeous! Awesome cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beide kaarten erg mooi!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Schattige kaartjes Sjak,en die hieronder is ook al zo lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hoe kun je ons nu vervelen met die 2 prachtige kaartjes?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Jacqueline,

    Deine Karten sehen ganz toll aus!!

    Liebe Grüße
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!