maandag 27 december 2010

Thank you so much!

Hallo lieve medebloggers,

De tijd vliegt echt voorbij, de kerstdagen liggen alweer achter ons. Ik was 5 dagen vrij en voornemens om heel veel te freubelen, maar door de kerstdrukte is daar niet veel van gekomen. Dit kaartje is het enige resultaat:

 
 Het kaartje is gemaakt met een Nestabillitie. Het design-papier dat ik heb gebruikt is van Tilda en het stempeltje is van LOTV, zo schattig! Voor het inkleuren heb ik de Copics gebruikt.
Ik ben zelf erg tevreden met dit kaartje. Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Morgen nog 1 dagje werken en dan ben ik lekker weer 5 dagen vrij, dus wie weet kan ik iets meer met mijn freubelspulletjes aan de slag. Ik ga in ieder geval woensdag wel even bij Paper & Pictures langs, want ik heb van 7 collega's een gigantische gave kadobon gekregen! Zomaar, omdat ze me zo'n fijne collega vinden, lief he?

Tot de volgende keer,
Liefs van



Posted by Picasa

45 opmerkingen:

  1. Je kaart is helemaal super. Leuk idee ook.
    Wat een lieve collega's heb je, veel plezier met shoppen. en daarna lekker freubelen. Ben benieuwd wat je koopt en wat voor moois je er mee gaat maken

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi maar het is wel een heel gaaf kaartje geworden mooie kleurtjes ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjak,

    Ze is beeldschoon en helemaal zo in deze kleuren die erg op elkaar lijken maar O zo mooi staan^-^

    Wens je een geweldige jaarwisseling toe !!
    En tot blogs maar weer;)

    Lieve groetjes
    sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal super!!! En wat een gewelig kado van jouw collega's, fijn te weten dat je zo gewaardeerd wordt!! Heel veel plezier met het shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk je kaaert Sjak!!! en leuk als je zo geliefd bent toch? Fijne Jaarwisseling!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is helemaal super geworden.
    Werkse morgen en dan lekker genieten van je 5 vrije dagen.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en lief kaartje Sjak, super. Enne wat leuk die bon, veel plezier ermee meissie.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super tof kaartje Sjakkie en ik hoop dat je de komende vrije dagen wat meer tijd voor jezelf krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje! Veel shopplezier woensdag!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart sjak en erg leuk gedaan zo.
    Wat een bofkont ben jij zeg met die kadobonnen. Wel erg leuk van je collega's.
    Tot morgen liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi sjakkie wat een mooie kaart zeg
    superrrrrrrr gemaakt
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk kaartje zeg.
    Veel freubel plezier in de komende 5 vrije dagen ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Sjakkie,mooie kleurtjes ook.
    Veel schopplezier maar dat zal wel lukken denk ik.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, de hoeveelheid is misschien niet wat je verwacht had, maar deze kaart is echt heel erg leuk geworden zeg. Soms heb je van die dagen he, grote plannen, maar dan loopt alles toch heel anders. Als het maar gezellig geweest is toch? Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Jacqueline!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje en wat leuk zo met die kleur,het is ook heel mooi papier .

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje en wat een lieve collega's heb je veel plezier bij P%P

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mazzel, zulke collega´s: zo'n cadeau is toch veel en veel beter dan een kerstpakket vol olijven en tapenade;) Je kaartje is helemaal super geworden! Zo lief en zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt! Het afdrukje is inderdaad een schatje. Ben je nog lekker wezen shoppen bij P&P?
    Doe mij ook zulke collega's!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh!! die is LEUK LEUK LEUK! heel mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohhhhhhhh die is mooi en wat een leuke kleurtjes en wat leuk met die strik super meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoie sjakkie
    Wat een mooie creaties maak jij toch,,geweldig,
    Ik vind deze kaart echt vrolijk en erg mooi,,
    Wat een mooi kado heb jij gekregen van je vrienden, geniet van je vrije dagen

    liefst michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schattig kaartje. mooie kleuren.
    jij gaat je zeker vermaken in Doorn.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je kaartje erg schattig Jaqueline!
    fijne dagen en veel plezier bij Papers & Pictures
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig stempeltje! En ook een mooi kaartje. Veel shop-plezier en een gelukkig nieuwjaar. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sjak . Wat een mooitje zeg. Enne veel plezier in Doorn. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo mooi dat kaartje! En wat lief van je collega's :) Ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje Jacq!! Veel plezier in Doorn! :)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een plaatje van een kaart, Sjak....mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Sjak
    wat een superrrrrrr kaartje heel mooi gaaf stempeltje en veel shop-plezier
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. heel erg mooi kaartje, Jacqueline! veel plezier met shoppen!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wowww Jacqueline,wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.
    Wat lief van je collega,s dat je een bon gekregen heb,kan je heerlijk weer kopen.
    Maar ze hebben gelijk want je bent echt een fantastisch mens.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het een heel lief kaartje! mooi papier heb je gebruikt!
    Ik heb al dagen geen kaartje kunnen maken, ik baal als een stekker.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een superschattig en mooi kaartje! Heel veel plezier in Doorn, leef je maar lekker uit hihi!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk zeg zo'n cadeau van je collega's!! Je hebt dit weer heel mooi gemaakt en ik ben benieuwd wat je allemaal nog gaat maken!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind het een heel lief kaartje! wat fijn dat je zulke lieve collega's hebt. Hopelijk zit er in 2011 meer tijd om te knutselen.

    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2011.

    groetjes, Claudia7

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een lief kaartje, heel mooi gemaakt en je stempeltje is super!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oeh klinkt bekend, ik wil ook steeds kaartjes maken maar dan zijn die dagen ineens alweer voorbij he hihihi.
    Wat een supermooi kaartje zeg. Dat is een behoorlijk grote nestability dan toch zeker? Past die door de big shot?
    Enne....geef mij ook van die collega's!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schattig kaartje Jacqueline, je hebt weer uitstekend je best gedaan. Hoop dat je de komende 5 vrije dagen kunt doen wat je van plan was, ik herken het gevoel dat de tijd soms als zand door je vingers glipt.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wow beautiful Jacqueline I love all that scrummy pink...I hope you enjoy your time off and do loads of crafting
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een super kaartje met keigave stempel!hihi ik ben nu ook heerlijk aan de freubel,even de schade inhalen ,had in dec. weinig tijd,maar heb nu een heerlijk weekje vrij,morgen eerst even lekker dagje naar de sauna en daarna alle projectjes afmaken,hihi ik heb zoveel op mn verlanglijstje staan om nog te freubelen dat ik nu een aantal half afgemaakte dingen heb staan,hihi.
    en wat tof die kadobon!ga er maar lekker van shoppen!hihi komt vast goed in doorn:-)
    enne alle goeds,gezondheid en creativiteit voor in 2011!
    liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wow... was fuer eine suesse karte liebe Jacqueline
    ich wuensche dir gesundheit und glueck und einen guten rutsch ins neue Jahr
    liebe gruesse
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Jacqueline,

    Oooooooooo wat een snoesje van een kaart en LOTV stempeltjes zijn om te smullen he ;) geweldig!!!!! Lovely!!!!!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!