vrijdag 13 augustus 2010

Happy Christmas

Hallo allemaal,

Het is weer vrijdag dus tijd voor de challenge van EHI.
deze keer is de opdracht : maak een kerstkaart met een sketch. (zie hiervoor de blog, want het lukt me niet om hem te downloaden)
Jullie moeten ook zeker een kijkje nemen op deze blog om te zien wat de andere DT-leden hebben gemaakt en natuurlijk om een keertje mee te doen met de challenge.

Dit mijn resultaat geworden:
Het stempeltje is van Fairy Doodles en is ingekleurd met de Copics. Het design-papier is van Kaiserkraft. Ik ben nog steeds aan het genieten van mijn vakantie, maar ik ben spoedig terug om jullie creaties weer te bewonderen.

Groetjes en tot spoedig!


Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje met mooie kleuren het stempeltje is ook erg schattig super gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook prachtig gemaakt ,super die stempel,geweldig papier Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!