zondag 2 mei 2010

Beterschap!

Hallo allemaal,

Het was vandaag echt freubelweer en daar heb ik dan ook volop gebruik van gemaakt. Sinds tijden heb ik mijn Derwent potloden weer gebruikt. Het was wel even lastig, maar na wat oefenen had ik de smaak weer te pakken.
Met onderstaand kaartje wil ik graag meedoen aan 2 challenges; die van allesmetenoverkleurenmetderwents en de ton-sur ton challenge bij de scrapcardschallengeblog.



Het kaartje is gemaakt met een nieuw Magnolia stempeltje en ook het papier is van Magnolia.
Voor het inkleuren van het jurkje en de vleugels heb ik maar 1 kleur blauw (290) van Derwent gebruikt, omdat dit de opdracht was bij de challenge van alles met en over de derwernts.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, ik ben zelf heel tevreden.
Alvast weer bedankt voor jullie lieve reacties en tot de volgende keer,

Liefs van

Posted by Picasa

66 opmerkingen:

  1. Heel mooi Sjak!!
    Ik ga nu nog even aan de knutsel.

    Fijne zondag nog.

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg! Erg leuke stempel ook!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met een mooi stempeltje je hebt haar ook mooi ingekleurd met potloden super hoor.
    Succes met je challenges
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart zeg!
    erg mooi die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer schitterend Sjak.
    Mooi kleuren blauw heb je genomen. Kan mij wel voorstellen dat het weer even wennen is met potloden in te kleuren. Die stempel heb ik vrijdag ook gekocht. Maar zoals met zoveel van mijn stempels....ze staan op de nominatie om gebruikt te worden.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje en ik vind het wel erg mooi zo alles in 1 kleur

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier was het vandaag knutseldag heerlijk.
    Je kaartje is prachtig. Kan me voorstellen dat je weer even moest wennen, maar het is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje geworden hoor
    mooie rustige kleuren
    groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Sjak.
    Ik ben vandaag ook heerlijk aan de knutsel geweest en heb ook een kaartje gemaakt van een nieuwe magnolia.
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtig kaartje geworden Jacqueline! Mooi die kleuren blauw zo bij elkaar!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. is goed gelukt toch heel liefje hoor je kaartje doeiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een mooie blauwe kaart! Ik weet zeker dat degene die deze kaart ontvangt, zich al beter voelt zodra hij deze mooie kaart ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief blauw kaartje Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi hun
    gorgeous card, luv the image, beautiful colouring & papers, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Sjak. En dank je wel voor het meedoen... helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een heel mooie kaartje en het stempelafdrukje heb je erg mooi ingekleurd!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje,leuk hoor zo in een kleur.Dit is een stempel die ik niet gekocht heb uit de nieuwe serie van magnolia,maar ik vind hem toch wel heel erg leuk.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Sjakkie,

    ik vind het een prachtig kaartje geworden
    en mooi in een kleur
    toch wel moeilijk om te doen of niet???

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Jacqueline
    helemaal mijn kleur.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je er een geweldig leuke kaart van gemaakt. ik heb het stempeltje ook al thuis liggen. maar vind hem best moeilijk om te beginnen. dus hij ligt er nog steeds. binnekort toch maar eens pakken :D
    fijne avond nog

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sjak,

    wat leuk dat je weer meedoet met onze challenge, vind je kaart helemaal toppie!! En idd het is echt freubelweer, ook ikzit al de hele dag op mijn kamertje haha
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love this bubbling Tilda and shes fantastic to colour isnt she Jacqueline...stunning card
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hey meis je kaart is een super kaart heel mooi de kleuren de stempel alles past perfect bij elkaar !!

    xx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is weer een beauty hoor!
    En zal zeker wel effe wennen zijn om weer met Derwent te kleuren.... Het resultaat is altijd wel heel mooi.... ik zal me er misschien ook weer eens aan moeten gaan wagen ;o)

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jacqueline,

    Wouwwwwwwwwwww wat een prachtige kaart zeg en deze magnolia heb ik nog nooit gezien :) wat een leuke zeg. Prachtig, een actieve houding!
    Leuk om te zien dat je weer met de potloden hebt gekleurd!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig gedaan hoor!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief kaartje is dit geworden!
    Heel mooi alles in één kleur.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh wowww ,wat een schitterend kaartje Jacqueline,en wat goed zeg 1 kleur blauw.
    Lijk me heel moeilijk ,moet ze zeker ook is onder het stof pakken me potloden.
    Leuk die stempel,prachtig papier.
    Wat een vreselijk weer is het hé?

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi weer en de kleurtjes gaaf hoor.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een supers kaartje sjak, prachtig in dat blauw, en erg leuk dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldige kaart zeg !! Dank voor je bijdrage aan onze challenge !!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig kaartje weer hoor Jacqueline! Erg mooi zo in die blauwe kleur en het afdrukje is inderdaad erg lief!! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauww wat een liefje Sjak, mooie kleur.
    Ik heb ook dit stempeltje gebruikt voor de derwent challenge, ook toevallig hé.
    Leuk dat je mee doet met de scrapcards chellenge blog.

    Succes groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is om jaloers op te worden!!!
    Liefs Reentje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. nou, ik ben net zo tevreden als jij......haha
    fijne avond nog
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. goh wat een mooi kaartje! ik hoop dat ik nog tijd heb om met die dcerwent chalence mee te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Erg mooi gemaakt Sjakkie!! Mooie kleuren en papier.. knap hoor met de potloden zo'n resultaat! xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tjee sjak, wat prachtig zeg! en super gekleurd! Bedankt voor het meedoen aan de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. schattig kaartje is het weer geworden!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel mooi Sjak
    een dotje
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Sjakkie, inderdaad heerlijk weer om te freubelen.... Je hebt er zeker inspiratie uit gehaald... schitterende kaart zeg.... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een snoeppieeeeeeeee mooi gedaan en wat een leuke stempel

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik vind het een schatje. Heel mooi met die blauwe kleur. Echt heel mooi gedaan. Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterend kaartje Jacqueline, heel mooi gekleurd,... mooie blauwtinten en wat een lief stempeltje!!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel leuk gedaan!!
    Ennee...de stempel is oo zo leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Jacqueline,

    Deine Karte sieht so wunder-wunder-schön aus!
    Die hast Du ganz toll gemacht.

    Liebe Grüße
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooie kreatie weer Sjakkie

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. heel leuk kaartje geworden!!
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Chique kaart! Leuk een kaart helemaal in 1 kleur... Erg mooi.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  51. prachtig gedaan sjakkie, ik dacht eerst mmmm ik vind dit stempeltje niet zo, maar jij hebt haar zo mooi gekleurt dat ik het toch wel een lieffie vind xx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. sjak, wat heb je ontzettend mooie kaartjes gemaakt zeg. Ik vind ze echt super!!!! Ik was ook heel blij met je verjaardagskaart en tasje want die zijn ook toppie. Het staat allemaal te pronken in mijn hobbykamer.
    Nogmaals dank en tot morgen.
    Liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Echt een geweldig mooi kaartje Jacqueline.
    Lief stempeltje en prachtig ingekleurd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Sjakkie.
    Wat een mooie kaart zeg. Mooi papier mooie kleurtjes en leuke stempel kortom Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ja heerlijk weer om te freubelen hé. Hij is mooi geworden je kaartje.
    Liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauwww wat een mooie kaart zeg, prachtig gekleurd en leuk dat je meedoet met de challenge.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wow Jacqueline,wat een prachtige kaart... Leuk die stempel!!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik vind het een prachtige kaart Jacqueline! Erg mooi met verschillende tinten blauw!

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oh my gosh.. this is SOOOO cute!!!! love your colouring! You made a beautiful card - as always *smile*
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ze is heel erg lief, prachtig kaartje geworden zo helemaal in blauw! Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk gedaan zeg. Prachtige kleuren heb je gebruikt.Erg leuke kaart geworden. Altijd leuk om op je blog te kijken.
    Groetjes,Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hi Sweetie this is just so sweet I love the colours you have used on here, thanks for your lovely comments
    Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!