maandag 17 augustus 2009

High Hopes; een kleine op komst


Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor Marieke, de dochter van Ton, die binnenkort haar 2e kindje verwacht. Ik was al een tijd voornemens om voor haar een kaartje te maken, maar elke keer kwam er wel is iets tussen. Eindelijk is hier het resultaat.
Het stempeltje is van High Hopes en is ingekleurd met de copics. Het design-papier is van Cosmo Cricket ( Janet) en Marianne Design.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden,
Tot gauw en veel Liefs van


Posted by Picasa

24 opmerkingen:

  1. Sjak wat een leukerd zeg en je stempeltje vind ik helemaal te gek . Ze zal er wel blij mee zijn. En wat leuk dat er een tweede kindje bijkomt . Dat wordt dus ook genieten.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    Het is ook een erg lief stempeltje zeg.
    En ik vind de kleurencombinatie ook erg mooi!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjak, Je hebt een leuk kaartje gemaakt en het stempeltje hiervoor is schattig, ik zou alleen wat lichtere kleuren hebben gebruikt, maar dat is heel persoonlijk. Misschien kunnen we morgen een doosje maken dus neem dan goed papier mee. Tot morgen liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a very cute image! Love the pretty coloring that you did for it too!!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi ??? vind hem super mooi en die stempel heel toepasselijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heel lief kaartje heb je gemaakt jacqueline.
    De kleuren zijn ook zo mooi en het stempeltje vind ik helemaal superr!!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjak
    Wat een superleuk kaartje
    En die stempel is erg leuk.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is erg mooi geworden Sjak! Maar ik sluit mij wel aan bij Paula. Voor een zwangerschap of geboorte zou ik ook wat zoete kleurtjes gebruiken....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een prachtig kaartje Jacqueline, wat een lieve stempel, prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is just beautiful, fantastic job witht he colours, papers match perfect, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh hij is leuk geworden die zal ze vast leuk vinden!!

    Lief stempeltje heb je gebruikt en de kleuren vind ik ook heel erg mooi.

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! wat een leuk klaartje is het egworden en zeg en wat heb je een leuke stempel gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind je kaart prachtig, Jacqueline, leuk zo met die knoopjes! mooie kleuren en geweldig stempeltje!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een schatje, Jacqueline !
    En wat een lief stempeltje.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.........en wat een scheet van een stempel! Ben trouwens volger van je geworden!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ow je kaartje is super zeg,gewoon helemaal af en het stempeltje is zoo schattig,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sjak, wat leuk dat er een tweede kindje komt. Het kaartje is ook erg leuk, het lijkt net of je het geborduurd hebt, maar die steekjes zitten al op het papier of niet? Het was gezellig gisterenavond, nu nog onze doosjes versieren. Liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi ?? ik vind hem Schitterendddd
    super stempel en prachtig papier een super kaartje !!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jacqueline,

    Schatig zo'n lieveheersbeestje met baby. Zelfs de kinderwagen is aangepast aan haar mantel. Je hebt je best weer gedaan!

    Liefs, John

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Jacqueline! Your coloring is just beautiful! beautiful card ! Have a wonderful day!
    hugs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so cute,Sjakkie!!
    Love the sweet image and you have coloured it so beautyfull!!
    Hugs from Maya:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is just So Cute Moni!!...love the colors, layout and fabulous details!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!