maandag 20 april 2009

Sol-kaartje: a forever friend!

Gisteren avond laat kwam ik er achter dat er vanavond bij de club van Tiets weer scrap-online avond zou worden gegeven. De opdracht was dat de kaart moest worden gemaakt met een zittend stempeltje. Nu dacht ik slim te zijn, want toevallig had ik nog een zittend Magnoliaatje liggen die al was ingekleurd. Dus vervolgens nog even passend papier zoeken en ik had mijn voorbereiding gedaan. Helaas liep het anders, want het was heel moeilijk om bij het ingekleurde stempeltje passend papier te vinden. Een heidens karwei dus, maar het is me redelijk gelukt. Ik heb er wel van geleerd; eerst je papier uitzoeken en dan pas het stempeltje inkleuren.
Hier is het resultaat geworden: Het stempeltje is dus van Magnolia en het design-papier is van Pattern Paper.

 
Posted by Picasa


Leuk dat je weer een kijkje op mijn blog hebt genomen, tot gauw
groetjes

15 opmerkingen:

  1. wowww Jacqueline,wat een prachtig kaartje ,leuke stempel en mooi papier.
    het is toch goed gelukt hoor meis de combinatie is heel mooi.
    maar ja het is een heel werk,want altyd heb je dat papier weer niet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar toch is die wel leuk geworden ;)
    Ik vind het ook moeilijk hoor om eerst te kleuren en dan pas papier te zoeken :) ik maak liever eerst mijn kaart met layout en dan pas zoek ik het plaatje erbij :)

    hugss Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow .Prachtig gemaakt ik zou vanavond ook mee doen maar helaas kwam wat tussen. Maar die van jouw is een toppertje

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk geworden.
    Ik heb niet meegedaan, heb een scrapkaart pakketje ontworpen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou..hij is weer erg leuk geworden met die kleurtjes zit het wel goed..tja..als je wat bewaard dan heb je het soms toch wel weer nodig..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Sjak, dat probleem kwam ik vorige week ook tegen toen ik mijn eerste copic kaart ging maken. Maar toch is je kaart erg mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer terug van een super weekend en dus nog niet mee kunnen doen vanavond maar jouw laatste 3 kaartjes zijn toppertjes geworden erg mooi. liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een leuke kaart jaq

    hoop volgende keer mee te doen Nu even geen tijd

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik heb niet mee kunnen doen moest mijn workshop voor Nellie nog maken en ik zat aan de deadline maar om 22.30 was alles klaar dus precies op tijd.
    Ik vind dat je er een geweldig kaartje van hebt gemaakt en met de kleurtjes is het goedgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jacqueline,

    ahhahahah, die fout heb ik ook eens gemaakt, het kleuren ging net zo lekker. Ik heb de plaatjes nog liggen, iedere keer denk ik laat ik er nou eens papier bij zoeken. Maar jou is het gelukt, het is een super leuk kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi jac wat een schatje je kaart ,ik ben er zelf nog niet aan toegekomen gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Brilliant card, love the image and the gorgeous papers
    Hugs jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jacqueline :)
    Prachtig kaartje geworden en weet precies wat je bedoelt met eerst papier zoeken en dan inkleuren, andersom is erg moeilijk.
    Fijne dag vandaag,
    Liefs, Marlene x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great card you have made!
    Tilda is so sweet :)
    Love the colours you have used!
    Hugs from Maya :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje en dat is wel moeilijk ik kies altijd eerst papier is echt stukken makkelijker hè

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!