woensdag 28 januari 2009

Foto challenge!

Deze keer geen kaarten challenge maar een foto , erg leuk idee ik kreeg hem van Gonny en Marijke. Je neemt de 6de foto map op je pc en daar de 6de foto uit , vertel daar iets over .Dit is de foto uit mijn map
Dit is een foto van mijn een ijsje etende Ton met onze kat Charlie, die eigenlijk ook wel een hapje lust.


De foto challenge moet je aan 6 personen door geven, maar veel bloggers hebben dit al gehad dus iedereen die op mijn blog komt mag van mij meedoen. Echt leuk!

Groetjes van

3 opmerkingen:

  1. wat een supergave foto is dit hahaha moest er zo om lachen herken er zoveel in van onze katten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee!!
    en wat een grappige foto, charlie wil echt graag mee eten. haha
    tot morgen xxx nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what a fabulous photo Jacqueline! Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!