maandag 20 september 2021

It's your birthday.

 Hallo allemaal,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel.

Opdracht voor deze keer is: Quilten

Dit is mijn voorbeeldkaartje voor deze keer:


Ik heb gebruik gemaakt van driehoekjes voor mijn quilt, design- papier van DLS.
Het stempeltje is van Gerda Steiner en is ingekleurd met Copics.

Kijk voor meer voobeelden op het blog van de Egel!

Deze challenge loopt tot 4 oktober 20.00 uur.

Deze leuke stans kun je winnen als je meedoet:

Geen fotobeschrijving beschikbaar. 

 Tot de volgende keer!

Groetjes van

SJAKKIE

1 opmerking:

  1. Een hele vrolijke inspiratie kaart voor de nieuwe challenge Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!