woensdag 20 januari 2021

Gefelicitieerd

 Hallo allemaal,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij  de Egel!

Opdracht voor deze keer is : Maak een kaart en hetzelfde op een mini kaart! 

 

Het is een lastige, maar een leuke opdracht. Dit is mijn uitwerking:



Ik maakte een geboortekaartje met een mini kaartje.

De stempeltjes, van Magnolia, heb ik ingekleurd met Copics.


Deze challenge loopt tot en met 4 februari en deze stansjes kun je ermee winnen!

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon 

 

Dit was het weer voor deze keer!

Groetjes van

 

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooi voorbeeld gemaakt voor de challenge.
    Ga even goed nadenken wat ik ga maken. Bedankt voor de inspiratie.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw uitwerking vond ik superleuk mede door de frisse kleurtjes Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!