zondag 5 juli 2020

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij de Egel van start.
De opdracht voor deze keer is een Liftkaart!
Dat betekent dat je het model van onze kaartjes moet namaken. 
Zie het partonntje op de blog van de Egel.

Dit is mijn liftkaart voor de opdracht:

de binnekant:
Het design-papier wat ik gebruikte is van DLS (Scrap Delight) en het stempeltje van My Facvrite Things is ingekleurd met Copics.

Deze challenge loopt een hele maand i.vm. de vakantie periode.
Je kunt dus meedoen tot en met 4 augustus 20.00 uur.

Je kunt er deze mooie stans van Studio Light meewinnen.
 

Ducces en tot de volgende keer.

Groetjes van

SJAKKIE

1 opmerking:

  1. mooie kaart, Jacqueline, die PI stempels blijven leuk, ik heb nog zo veel, maar al een tijdje niet meer gebruikt :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!