donderdag 10 oktober 2019

Happy Halloween

Hallo allemaal

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Ally's Angels.
Zoals altijd is het thema: Alles mag!

De herfst is weer begonnen en aan het eind van de maand is het Halloween!
Daarom heb ik voor deze keer een Halloween kaartje gemaakt.


Voor de basiskaart heb ik een stans van Krea Lies gebruikt. 
Het stempelafdrukje is van Stamping Bella en is ingekleurd met markers van Copic.


Deze challenge loopt tot vrijdag 8 november.
Deze leuke stempels en stansjes kun je ermee winnen, dus doe gezellig mee!

 

Tot de volgende keer!
Groetjes van

SJAKKIE

1 opmerking:

  1. Iekss, spannende Halloween kaart Jacqueline ;p Leuk dat afdrukje maar ik ben vooral weg van dat kleine spinnetje dat daar aan het web hangt hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!