vrijdag 5 juli 2019

happy Birthday!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij de Egel.
Thema voor deze keer: maak een mannenkaart met onderstaande sketch.


Dit is mijn voorbeeld kaartje geworden:


Het is altijd lastig om een mannenkaart te maken, maar met behulp van de sketch is het iets makkelijker. Voor deze keer heb ik de sketch om gedraaid. De achtergrond van de kaart heb ik deze keer zelf gemaakt met stempeltjes van Darkroom Door stempeltjes. En ook de auto op de voorgrond is gemaakt met een stempel van Darkroom Door.


Deze challenge loopt, i.v.m. de vakantieperiode, tot 4 augustus.
Deze mal leuke mal van Craft Emotions kun je ermee winnen:


 

Ik wens iedereeen alvast een fijne vakantie periode toe.
Tot de volgende keer!

Groetjes van

SJAKKIE

2 opmerkingen:

  1. Gaaf zoals de kleine gestempelde auto's hetzelfde zijn als de grote auto, dat maakt er echt één geheel van. Ik vind het ook leuk dat je voor die frisse groene tinten hebt gekozen Jacqueline. Een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs toffe mannenkaart!! Gave sketch ook!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!