zondag 5 augustus 2018

Tea Party!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel.
 Thema voor deze keer is: Bingo

 Ik heb gekozen voor de 1e horizontale lijn: Thee-Paars en bloemen.

Dit is mijn DT-kaartje


 Voor de basis kaart heb ik een stans van Studio Light gebruikt. Het design-papier is van stampin up. Het stempelafdrukje van Magnolia is ingekleurd met Faber Castell potloden.

I.v.m. de vakantie loopt de challenge tot en met 4 september.
Je kunt er deze leuke stans van Marianne Design mee winnen.

 

Tot de volgende keer.

Groetjes van

SJAKKIE

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat dametje mooi ingekleurd Jacqueline en zo leuk om de ticketstans te gebruiken. Lief afgewerkt met die organza strik en roosjes.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. a wonderful card - but I think this stamp is not from Magnolia !?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!