donderdag 5 juli 2018

Dank je wel.

Hallo allemaal,

Vandaag start er een nieuwe challenge bij de Egel.
Opdracht voor deze challenge is:  
maak een kaartje met onderstaande scketch en gebruik een doily.


Dit is mijn uitwerking gemaakt met de sketch:


Het desing-papier wat ik gebruikte is van Gratitudes documented. Het stempelafdrukje van Magnolia, ik blijf ze leuk vinden, is ingekleurd met Faber Castell potloden i.c.m. Luminance potloden van Caran D'ache.

In verband met de vakantie periode loopt deze challenge een hele maand.
Je kunt dus meedoen tot en met 4 augustus.
Prijs voor deze challenge is deze mal van Marianne Desigin:

 

Ik wens jullie een fijne vakantie toe!

SJAKKIE
 




3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mooie kleuren en papier heb je gebruikt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer Jacqueline! Morgen weer samen aan de bak bij Carola :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!