woensdag 20 juni 2018

Showers of Love.

Hallo allemaal,


Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Egel.
Theam voor deze challenge is: schudkaart

Dit is mijn DT-kaart voor deze opdracht:


De stempeltjes welke ik gebruikte zijn van My Favorite Things (MFT) zijn ingekleurd met Faber Castell potloden i.c.m. Carandache Luminance potloden. Het design-papier is van Doodle Bug Design. Het wolkje is gemaakt met een stans van MFT, waar een passend plastic raampje in zit.


Deze challenge loopt tot 4 juli aanstaande.

Dit was het weer voor deze keer.
Groetjes van 

SJAKKIE


 

3 opmerkingen:

  1. wat een super lief kaartje!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo'n liefje Jacqueline. Ik ben geen fan van regen (hoewel het nu wel érg droog is) maar op je leuke kaart lijkt het een feestje..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is erg leuk! Zo grappig dat ik je nu in levenden lijven heb gezien. En jij mij niet...hahahaha, kicks voor niks!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!