vrijdag 20 april 2018

Nieuwe challenge

Hallo allemaal,

Vandaag is het tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel.
De opdracht voor deze keer is: gebruik een stempel (geen tekst)

Dit is mijn voorbeeldkaartje:


Een tijdje terug heb ik weer een workshop bij Gretha Bakker gevolgd, waar ik dit kaartje heb gemaakt. Het stempeltje van Dreamerland Craft is ingekleurd met Distress inkt. Het design-papier is van Maja Design.


Deze challenge loopt tot vrijdag 4 mei.
Pris voor deze challenge is deze leuke stans:



Dit was het weer voor deze keer.

Groetjes van
SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Was weer leuk jou op de AS te zien! E|n tjonge wat is deze mooi ingekleurd; een pracht plaatje en kan zo als illustratie in een boek... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief deze stoere auto"coureur" Jacqueline. Mooi ingekleurd met een zachte uitstraling. Leuke kaart erom gemaakt.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!