dinsdag 20 maart 2018

Happy Anniversary!

Hallo allemaal,

Vandaag is het tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel.
De opdracht voor deze keer: Vleugels

Dit is mijn voorbeeldkaartje:

 De basis kaart is gemaakt met een stans van Magnolia. Het design-papier is van Maja Design. Het stempelafdrukje van Whiper Snapper is ingekleurd met Faber Castell potloden. Binnen kort is een vriendin van ons 40 jaar getrouwd, dus dit kaartje komt goed van pas.

Je kan meedoen aan de challenge tot 4 april 
en deze stansjes van Marianne Design zijn de prijs voor deze keer:

 


Tot de volgende keer!
SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. Je wist al dat ik het een mooie kaart vond Jacqueline maar ik kan het niet laten om nog even te zeggen dat de vogeltjes zo schattig zijn. Mooie kleur heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart!...hele mooi kleur en een leuke stempel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Lief in deze kleurtjes en met de digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Prachtig zoals alles op elkaar is afgestemd.
    fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!